RSS

2012 sudah membuka tirai~!

assalamualaikum dan salam satu Malaysia semua followers and readers..
first thing saya nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012!!!
saya minta maaf sebab dah terlalu lama saya tak update blog..
bukan apa..
saya busy dengan persiapan untuk ke sekolah bagi tahun 2012 ni..
sorry again ya..
maybe bila dah bukak sekolah nanti saya makin takde mase nk update blog..
yelah kan..
homework mesti banyak..
nak nak lagi dah masuk form4.. (dah tua)
 tapi saya cuba lah cari masa untuk update sekali sekala :)
hurmm...
sampai sekarang saya still tak tahu jurusan mana yang cikgu letakkan saya..
sebab nye, laman web sekolah saya telah di hack..
kejam kan hackers2 ni..
haihhh... naik benci pulak..
xpe la..
rabu nanti masa bukak sekolah, saya tahu jugak kelas ape saya masuk..
cuma lambat sikit je kan.. :)
saya still stay sekolah lama because my father tak bagi saya masuk asrama..
sayang sangat dengan anak perempuan dia yang sorang ni..
huhu.. 
tapi takpe la..
at least saya dapat temankan ayah dan ibu saya dekat rumah kalau abang saya sambung belajar..
yang sedihnya, ramai kawan2 yang lain pindah masuk asrama..
kawan sejak form1 lagi satu kelas. 
memang dah macam sibling dah kitorang ni..
tapi tu lah kan..
hidup harus diteruskan jugak..
dah masuk 2012, tahun baru, azam baru lah kan..
hope korang semua buatlah azam yang baik2 ok.. :)
assalamualaikum..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

ada nak komen? silakan~